brzdy byly ojetý, orezlý, navíc kdysi lakovaný nějakým výtvarným umělcem štětcem. brzdy na audi, přesto že jsou velký a účinný, nevypadaj hezky, spíš ohavně. podobně je na tom BMW a ostatní koncernový vozy, s vyjímkou porsche a pár dalších modelů. zákazník si přál brzdy nejen zrepasovat, ale zároveň doladit optiku. kromě základních úkonů, který se při výměně brzd dělaj, jsou tu nalakovaný kotouče speciální barvou, aby vydržely po celou svou životnost neorezlý, brzdiče byly rozebraný, opískovaný a nalakovaný stříbrně s keramickým klarlakem, dostaly duralové přední části s nápisem s-line (tohle konkrétní audi je s-line). brzdy jsou osazený keramickýma deskama a je to. výsledek je solidní vzhled brzd za diskem, decentní stříbrná barva se k černý karoserii hodí, nehraje si na sport, ale na šmrnc.